Virtuele tour bij drukkerij Reclameland

PERSBERICHT

20-03-2017, Westerbroek

Virtuele tour nu mogelijk bij drukkerij Reclameland

Online drukkerij Reclameland produceert, in tegenstelling tot andere online drukwerk verkoopkanalen, al het bestelde drukwerk zelf. De drukkerij werkt met de nieuwste offset en digitale drukpersen en ongeveer 100 medewerkers die samen makkelijk 250 jaar grafische ervaring hebben. Juist dat maakt dat drukkerij Reclameland blijft groeien in de dynamische wereld van de grafische industrie. En voor iedereen die altijd al eens achter de nieuwste Komori drukpers heeft willen staan, die kan dat nu vanuit z’n eigen stoel doen via een virtuele tour, want sinds deze week staat de tour live.

Uitstekende service en kwaliteit

Overcapaciteit en structurele veranderingen in klantbehoeften als het gaat om de inzet van drukwerk en print zijn opvallende trends in de grafische industrie. Dat ervaart ook online drukkerij Reclameland. Eigenaar Wouter Haan: “In deze dynamische wereld moet je je blijven onderscheiden. Wij doen dat met onze eigen productie. Omdat we alles onder één dak hebben, zijn de lijnen kort en houden we de volledige controle over de bestellingen. Bovendien hebben al onze medewerkers een grote passie voor de grafimedia en dat merk je aan alles. Het drukwerk verlaat bij ons alleen de productiehal als het écht perfect is.”

Toppositie in grafische markt

Haan noemt dat de factor kwaliteit het grote verschil is met andere partijen die niets ‘voelen’ bij drukwerk. “Zij leggen de focus op kwantiteit in plaats van kwaliteit; zoveel mogelijk orders per dag de deur uit doen. Helaas is dat een trend die we vaker zien en waar de klant uiteindelijk tegenaan loopt. Je kunt het vergelijken met de drogist die naast geneesmiddelen ook brillen verkoopt. Als je kwaliteit en service belangrijk vindt, ga je natuurlijk naar de gediplomeerde opticien die jou goed kan adviseren. Ondanks dat we kwaliteit hoog in het vaandel hebben staan, zijn onze producten scherp geprijsd. Zo vind je bijvoorbeeld nergens goedkopere producten als rollup banners, spandoeken, flyers, briefpapier, visitekaartjes en enveloppen. Continu blijven we ons verbeteren en juist daarmee bereiken we een toppositie in de grafische markt.”

Volledig eigen productie

Die continue verbetering zit bij de online drukkerij in investeringen in goede machines, maar ook in personeel. Haan: “Bij onze medewerkers stroomt het inkt door de aderen. Bij ons kan iedere medewerker zijn kennis, ervaring en persoonlijkheid optimaal benutten. Dit leidt tot continue verbetering van onze productmogelijkheden, kwaliteit en daarmee onze service. En juist dat zijn zaken waarmee je inspeelt op de wensen van de klant en je jezelf sterk maakt in deze concurrerende sector. Zo verzenden wij al ons drukwerk - dus ook onze grootste producten - altijd gratis, kunnen klanten op werkdagen tot 18.00 uur een bestelling plaatsen en het morgen al in huis hebben en zijn we tot 22.00 uur telefonisch bereikbaar. Hiermee zijn we 100% uniek. Ook is geen enkele vraag of ontwerpklus voor onze ervaren drukwerkexperts en DTP-ers te moeilijk. Dit zijn slechts enkele grote voordelen van onze eigen productie en medewerkers die klanten ook daadwerkelijk ervaren.”

Binnenkijken bij de drukkerij

“Omdat onze klanten door heel Nederland en België gevestigd zijn en we graag aan iedereen willen laten zien dat we volledig zelf produceren, kun je bij ons virtueel binnenkijken. Want zeg nu zelf; een kantoor rondleiding is leuk maar vanuit de kantoorruimte zo de productiehal in lopen is natuurlijk een stuk spectaculairder. Ontdek zelf dat je bij ons zo van de afdeling bestandscontrole naar de drukpersen gaat en van de snijmachines weer naar de klantenservice. Iedereen, van leek tot professional in de grafische markt, ervaart zo van heel dichtbij de kracht van ons bedrijf”, aldus Haan. Naast drukkerij Reclameland, heeft Haan de drukwerksites Drukland.nl en Flyerzone overgenomen. Inmiddels telt de drukkerij 100 medewerkers en produceert ze dagelijks zo’n 1500 drukwerkopdrachten.

Tags: google, binnenkijken, virtual tour

20-03-2017
 
 

Reacties