0 producten € 0,00
bestelproces

Eenvoudig drukwerk bestellen

Drukwerk bestellen was nog nooit zo eenvoudig. Bij Reclameland regelt u dat snel én veilig online in slechts vier stappen. Meer over ons weten? Kijk dan ook bij onze eigen productie.

In onderstaande stappen bestellen we het volgende product om te laten zien hoe ons bestelproces werkt:

  • 1.000 stuks briefpapier
  • A4 21 x 29,7 cm
  • 4/0 enkelzijdig full colour
  • 90 grams lasergeschikt bankpost
  1. Ga naar het gewenste product via onze navigatiebalk (A) of zoekbalk (B).
  2. product kiezen
  3. Kies een manier om uw bestanden aan te leveren. Standaard staat "upload eigen ontwerp" (A) aangevinkt, maar u kunt ook kiezen voor "online ontwerpen" (B) of, bij sommige producten, "uit ontwerpen kiezen" (C).
  4. bestanden aanleveren
  5. Selecteer de producteigenschappen, zoals het formaat (A) en de bedrukking (B).
  6. producteigenschappen
  7. Nadat alle keuzes zijn ingevuld verschijnt er een prijsoverzicht met mogelijke levertijden onderaan de pagina. Klik op de prijs onder "normale levering" (A) of "spoed levering" (B) om verder te gaan.
  8. prijsoverzicht
  9. Na het klikken op een prijs kunt u nog uit verschillende opties kiezen, zoals boorgaten (A) of een levering tussen 8.00 en 11.00 (B).
  10. extra opties kiezen
  11. Voeg vervolgens het product toe aan uw winkelwagen (A). Eventueel kunt u hier ook de werktekening bekijken (B) of, indien beschikbaar, de InDesign of pdf template downloaden (C).
  12. toevoegen aan winkelwagen
  13. Wilt u het product met exact dezelfde specificaties nogmaals bestellen, maar hier een ander bestand voor aanleveren? In dat geval hoeft u het bestelproces niet nogmaals te doorlopen. Verhoog eenvoudig het aantal ontwerpen in uw winkelwagen (A). Deze staat standaard op '1'. De bestelling opslaan als offerte? Dat kan indien u bent ingelogd door op de knop 'opslaan als offerte' te klikken (B). Klik op de knop 'verder winkelen' als u nog een ander product wilt bestellen (C). Klopt alles in uw winkelwagen? Ga dan naar de volgende stap (D).
  14. winkelwagen

Om een bestand aan te kunnen leveren, heeft u een account nodig. Hierin wordt de order en het bestand opgeslagen. Nieuwe klanten kunnen tijdens deze stap een nieuw account aanmaken en bestaande klanten kunnen inloggen.

Upload uw ontwerp via ons uploadsysteem (A), maak een ontwerp in onze ontwerptool (B) of ga eerst verder met het bestelproces en lever later uw bestanden aan (C). Tijdens deze stap kunt u ook de werktekening van het bestelde product bekijken (D) en kiezen voor een standaard of uitgebreide bestandscontrole (E). Klaar? Ga dan verder naar de volgende stap (F).

bestanden aanleveren

Tijdens deze stap kiest u eerst of u uw bestelling gratis bezorgd wilt hebben of wilt komen afhalen (A). Indien u voor verzenden kiest vult u de verdere bezorggegevens in (B). Optioneel kunnen we u per sms op de hoogte brengen dat uw bestelling is verzonden (C). Het factuuradres en afzenderadres kunt u eventueel apart aangegeven (D & E). Als alles is ingevuld kunt u verdergaan naar de laatste stap (F).

gegevens invoeren

Kies tijdens deze laatste stap eerst de gewenste betaalmethode (A). Eventueel kan er een mailadres ingevuld worden waar de factuur, naast het e-mailadres waarmee is ingelogd, ook naartoe gestuurd mag worden (B). Onder dit invulveld kan een orderreferentie opgegeven worden (C). Nadat u akkoord bent gegaan met onze algemene voorwaarden (D), kan de bestelling worden afgerond (E).

betaalmethode kiezen

Heeft u vragen?

Heeft u nog vragen? Neem dan contact met ons op via e-mail, bel naar 0800-0025 of WhatsApp ons op 06 107 9999 3. U krijgt op werkdagen altijd binnen 24 uur antwoord.